Конкретизирай "неверните неща".
Известие
Collapse
No announcement yet.
Акумулатор проблем
Collapse
X
-
Като падне под 9 волта зарядно от Лидъл не може да го зареди. Акумулатор изтощен до степен да не може да запали крушките в купето се възстановява прекрасно в повечето случаи след зареждане с обикновено зарядно. Имам зарядно от Лидъл и богат опит с него много отдавна, вероятно преди да си чувал, че има такива магазини.
А да и когато такъв акумулатор, паднал на 9 волта, например го сложиш на шест не може да го зареди, ти ще кажеш защо. Ако има ай кю ще се сетиш.Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:14.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Не се карате моето зарядно на CTEK го дават да възстанови изтощен акумулатор от 2V нагоре !Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Като падне под 9 волта зарядно от Лидъл не може да го зареди. Акумулатор изтощен до степен да не може да запали крушките в купето се възстановява прекрасно в повечето случаи след зареждане с обикновено зарядно. Имам зарядно от Лидъл и богат опит с него много отдавна, вероятно преди да си чувал, че има такива магазини.
А да и когато такъв акумулатор, паднал на 9 волта, например го сложиш на шест не може да го зареди, ти ще кажеш защо. Ако има ай кю ще се сетиш.
1. Хайде сега обясни с твоето IQ как са заредили този Банер:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=59&t=254988&start=135
и
2. http://skodaclub.bg/forum/index.php?...8%D0%B4%D0%BB/
==========================
Не се караме.Горе Лорда демонстрира своето АЙ КЮ пред всички във форума.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Без да имам опит с конкретното зарядно, смея да твърдя, че и лордът е прав, и рацерът е прав.
А именно - лордът е установил, че паднал под 9V акумулатор, не може да се зареди с това зарядно.
Рацерът твърди, че може - стига да се включи като 6 волтов акумулатор.
Тук е моментът да ви припомня (запозная) с нещото, наречено "напрежение на празен ход" на едно зарядно.
За да може да зарежда един акумулатор, всяко зарядно формира напрежение на празен ход (непрежението между изводите му преди да е свързано към акумулатора), по-високо от това на максимално зареден акумулатор. В противен случай, то няма как да вкарва енергия в акумулатора.
Така напрежението на празен ход при 12 волтов заряд може да е примерно 18 V. а това при 6 волтов заряд - да речем 10 V.
От друга страна, колкото е по-ниско напрежението при което започва зарядът, толкова е и по-голям зарядният ток.
От трета страна, всяко зарядно си има някаква защита, която го предпазва от прекалено голям заряден ток.
От четвърта страна въпросният заряден ток се пресмята по формулата:
I = (V (празен ход) - V (акумулатор))/R изх.
където R изх. е изходното съпротивление на зарядното.
Сега да приемем, че R изх = 2 Ома. и, че защитата на зарядното изключва при заряден ток над 5 ампера.
Когато включим да се зарежда паднал до 10 V акумулатор, за зарядният ток се пролучава
I = (18 - 10)/2 = 4 А
Т.е - стартовият заряден ток е по-малък от граничните 5 ампера и зарядът може да започне.
Ако обаче акумулаторът е пандал на 8 V, за зарядният ток се получава
I = (18 - 8 )/2 = 5 A.
Тук удряме гредата и зарядното отказва да зарежда за да не даде фира.
Какво се случва обаче, ако включим 12 волтов акумулатор, който се е разредил до 8V, към зарядното в режим на 6 волтов заряд:
I = (10 - 8 )/2 = 1А.
Ето че в този случай зарядният ток е приемлив и зарядът може да започне.
Естествено, че 12 волтов акумулатор няма да може да се зареди, но поне напрежението му от 8 V ще нарастне примерно на 9 при които при 12 волтов режим няма да надвишим онези гранични 5 А.
В горния пример съм идеализирал нещата за да може да бъде по-лесно разбрана основната идея.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:49.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеГоляма уста имаш ...
1. Хайде сега обясни с твоето IQ как са заредили този Банер:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=59&t=254988&start=135
и
2. http://skodaclub.bg/forum/index.php?...8%D0%B4%D0%BB/
==========================
Не се караме.Горе Лорда демонстрира своето АЙ КЮ пред всички във форума.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от Vasil1407 Покажи съобщениеТръпна в очакване,някой да отговори,защото другата седмица мисля да взимам gigawat 52 ah
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПравилният капацитет за твоята кола е 60 Ah.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение... защитата на зарядното изключва при заряден ток над 5 ампера.
...
Не е ли по-логично просто да ограничи тока на 5А, каквато и да е разликата в напрежението?A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеЗащо се приема, че защитата изключва зарядното?
Не е ли по-логично просто да ограничи тока на 5А, каквато и да е разликата в напрежението?
А защо просто не са ограничили тока вместо да въвеждат защита по напрежение - въпрос на конструкторско виждане.
---------- Post added at 14:56 ---------- Previous post was at 14:53 ----------
Първоначално публикувано от Vasil1407 Покажи съобщениеДемек като съм бил с 47 и е било лошо ?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Имам три различни зарядни, това въпросното не може да зареди акумулатор, който е паднал под определени волтове, просто не се включва за да започне заряд, за това слагам обикновено зарядно и когато вдигне акумулатора вече мога да включа въпросното. Имам дори и мултицет да си меря. Никога не пиша нещо наизуст или нещо, което съм го прочел някъде в интернет и като първи глупак съм го приел за чиста монета
Възможно е именно за това да не може да се зареди акумулатора на човека пуснал темата, акумулатора да е много паднал и да правят опити да го заредят с подобно устройство.Last edited by lordliness; d.m.y г., 15:35.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЗащо ще купуваш - не е ли в гаранция този?Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++
Comment
-
https://www.youtube.com/watch?v=30fpMlypYew
https://www.youtube.com/watch?v=bBF_6LwbsSs
https://www.youtube.com/watch?v=CQB1gUXrEvI
https://www.youtube.com/watch?v=tsm4gll7g08
=============================================
Тръпна в очакване,някой да отговори,защото другата седмица мисля да взимам gigawat 52 ah
Ако не успее да зареди акумулатора си за нов акумулатор.
С друго зарядно на базата на трансформатор може да "възкресиш" мъртвец, но ако разчиташ на това рискуваш в един момент да отидеш някъде на почивка/пътуване и да останеш без акумулатор посред почивката/пътуването.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
Comment